چگونه قبل از روز عروسی خود بهترین خواب شبانه را داشته باشید

همه ما قبل از یک رویداد بزرگ نیاز داریم که چشمانمان را ببندیم، اما هیچ کس بیشتر از یک عروس شب قبل از عروسی او نیازی نداریم. برای کمک به آرام کردن اعصاب قبل از عروسی، ما چند نکته مهم در مورد چگونگی ایجاد یک روال آرام بخش و بهترین خواب شبانه قبل از روز عروسی را ارائه کرده ایم.
به طور کلی، بزرگسالان بین هفت تا نه ساعت خواب نیاز دارند، اما مقدار دقیق آن در افراد مختلف متفاوت است. یک خواب خوب شبانه شما را از شر مشکلات در آستانه روز عروسی خلاص نمی کند، اما می تواند به این معنی باشد که می توانید راحت تر با موقعیت های سخت یا استرس زا کنار بیایید.

اگر به اندازه کافی نمی خوابید، معمولاً احساس بد خلقی، تحریک پذیری و عدم تمرکز می کنید – در روز عروسی ایده آل نیست!

آرامش و داشتن یک خواب خوب شبانه قبل از روز بزرگ ضروری است تا بهترین احساس را در روز عروسی خود داشته باشید. برای کمک به عروس‌ها با اعصاب قبل از عروسی، ما با متخصص اتاق خواب لوکس اتاق خواب فرانسوی با برنامه‌ریزان رویداد Orchid Events برای برخی بایدها و نبایدها برای عروس‌هایی که به دنبال آرامش در شب قبل از روز عروسی خود هستند، همکاری کرده‌ایم.

چگونه قبل از روز عروسی خود بهترین خواب شبانه را داشته باشید

جورجیا متکالف، موسس اتاق خواب فرانسوی، می‌گوید: «روزی که ازدواج می‌کنید یکی از به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی است، اما نمی‌توان انکار کرد که می‌تواند استرس‌زا باشد. وقت گذاشتن برای خود در شب قبل راهی عالی برای آرام شدن و آماده شدن برای یک روز طولانی جشن گرفتن با عزیزان است.

برای داشتن بهترین خواب شبانه قبل از روز بزرگ خود، در اینجا نحوه ایجاد یک روال شبانه عالی برای استراحت و داشتن یک خواب خوب شبانه قبل از عروسی آورده شده است.

دستگاه ها را خاموش کنید

جورجیا می گوید: «خاموش کردن دستگاه های الکترونیکی اولین کاری است که باید هنگام اقامت در شب انجام دهید.

«تلفن‌ها و آی‌پدها حواس‌پرتی‌های زیادی ایجاد می‌کنند، و شما باید این زمان مقدس تنهایی را گرامی بدارید. نور آبی نیز به خواب شما آسیب می رساند.

سارا بالفور، کارگردان Orchid Events، می‌افزاید: «هرچقدر هم که وسوسه‌انگیز است که در اینستاگرام و فیس‌بوک پیمایش کنید، بهتر است تلفنتان را مخفی کنید یا آن را به خدمتکارتان بدهید! صفحه نمایش روشن از خواب آلودگی شما جلوگیری می کند و همه ما می دانیم که هنگام پیمایش چقدر می تواند اعتیاد آور باشد.”

تمرینات تنفسی

“تمرین و کنترل تنفس شما کلید مهار انرژی عصبی است که ممکن است قبل از یک رویداد بزرگ داشته باشید. طیف وسیعی از روش‌ها وجود دارد که می‌توانید برای آرام کردن و تمرکز خود دنبال کنید.»

سارا پیشنهاد می کند: «موثرترین روش، روش 4-7-8 است. با قرار دادن نوک زبان روی بافت بالای دندان های جلویی شروع کنید. سپس، مجموعاً به مدت چهار ثانیه از طریق بینی نفس بکشید، نفس را به مدت هفت حبس کنید و نفس را از طریق دهان به مدت 8 بشمارید. شما می خواهید این روند را در مجموع چهار بار تکرار کنید تا به حالت آرامش برسید.

حمام کامل را بکشید

حمام کردن بهترین راه برای آرام کردن ذهن و بدن قبل از خواب است. جورجیا پیشنهاد می‌کند که فقط چند قطره از اسانس‌های مورد علاقه‌تان را استفاده کنید، شمع روشن کنید و در حالی که سرتان را خیس می‌کنید و تمیز می‌کنید، با یک فنجان چای بابونه از خودتان استفاده کنید.

دمای حمام نیز کلیدی است. آن را گرم کنید، اما نه آنقدر داغ که برای ورود به آن تلاش کنید. نمک‌های خیساندنی را هم اضافه کنید، تکه‌های منیزیم برای آرامش فیزیکی عالی هستند.

در رختخواب تازه بخوابید

«روی ورق تمیز بخوابید. سارا می‌گوید: بافت نرم و بوی تمیز آن آرامش‌بخش خواهد بود و به شما احساس سازماندهی قبل از روز بزرگ می‌دهد.

ابریشم یکی از بهترین مواد برای خوابیدن است زیرا فوایدی مانند حفظ رطوبت و جلوگیری از جوش زدن پوست دارد. از طرف دیگر ملحفه های نخی می توانند روی پوست فشار وارد کنند و گاهی اوقات چین و فرورفتگی ایجاد می کنند.

سارا می‌افزاید: ملحفه‌های خود را با مواد شوینده لباس‌های با بوی مورد علاقه‌تان برای راحتی بیشتر بشویید.

از لوازم خواب استفاده کنید

«همانطور که مستقر می شوید، مطمئن شوید که لوازم خوابی که ممکن است بخواهید در کنار تخت خود استفاده کنید، آماده داشته باشید. جورجیا می‌گوید این می‌تواند برای مثال یک روبالشی با عطر اسطوخودوس یا یک کوسن نوازش باشد.

سارا می‌افزاید: برای محافظت از نور و صدا از ماسک چشم و گوش‌گیر استفاده کنید و برای خواب عمیق‌تر، غبار معطر اسطوخودوس را روی بالش اسپری کنید.

جورجیا پیشنهاد می کند: «علاوه بر این، ممکن است موارد شخصی بیشتری وجود داشته باشد که باید قبل از ازدواج به آنها پرداخته شود یا آنها را به هم پیوند بزنیم.

وقت بگذارید و با خانواده و دوستانی که با شما در سفر بوده‌اند و در این مسیر حمایت کرده‌اند تماس بگیرید.»

در طول روز فعال بمانید

ورزش منظم در طول روز به شما کمک می کند که در شب احساس خستگی کنید . فعال بودن متابولیسم شما را افزایش می دهد و به مقابله با استرس و اضطراب کمک می کند که به نوبه خود خواب شما را بهبود می بخشد.

سعی کنید زودتر در روز ورزش کنید یا اگر تمرینات آخر شب را ترجیح می دهید، به خود فرصت دهید تا آرام شوید و پس از آن استراحت کنید.

مراقب آنچه می خورید و می نوشید باشید

قبل از رفتن به رختخواب یک وعده غذایی سنگین یا تند نخورید، زیرا بدن شما برای هضم غذا قبل از خواب به زمان نیاز دارد. گرسنه به رختخواب نروید: یک میان وعده سبک قبل از خواب ایده آل است.

از کافئین اجتناب کنید، زیرا می تواند تا 6 ساعت در سیستم شما بماند و خواب شما را مختل کند، و الکل – یک لیوان شراب ممکن است به شما کمک کند به خواب بروید، اما الکل می تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد و احتمال بیدار شدن شما را افزایش دهد. در طول شب

پرت و چرخش نکنید

اگر بعد از نیم ساعت نمی توانید بخوابید، بلند شوید و به جای آن کار دیگری انجام دهید، چیزی آرامش بخش مانند خواندن یا گوش دادن به موسیقی را امتحان کنید.

در نهایت، همه چیز در مورد آرامش است. بیاموزید که چگونه به بهترین وجه استراحت می کنید و به احتمال زیاد شب بسیار آرام تری خواهید داشت و برای روز بزرگ خود سرحال و آماده خواهید بود.

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
جستجو