همه جدیدترین محصولات مراقبت از پوست برای سال 2022 که باید قبل از عروسی خود امتحان کنید

همه می‌خواهند که پوستشان در روز عروسی‌شان به بهترین شکل ظاهر شود و با محصولات بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب آن دشوار است.

آیا می خواهید بهترین ترندهای مراقبت از پوست عروسی در سال آینده را بدانید؟ کارگزار بیمه دیجیتال مستقل PolicyBee داده های حجم جستجو را برای پیش بینی روندهای مراقبت از پوست در سال 2022 تجزیه و تحلیل کرد و پیش بینی کرد که محبوب ترین رژیم های مراقبت از پوست مراقبت از پوست درجه پزشکی، رتینول، نیاسینامید، ویتامین C، پاکسازی روغن، پری بیوتیک ها، مکمل های مراقبت از پوست و درمان IVNT (تغذیه داخل وریدی) خواهد بود.

برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهترین‌ها، ما همه جدیدترین و داغ‌ترین محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار را در حال حاضر فهرست کرده‌ایم – و چه زمانی از آنها قبل از روز بزرگ استفاده کنید.

سه ماه قبل از عروسی شما زمان بسیار خوبی برای بررسی برخی درمان های صورت و شروع آزمایش محصولات جدید مراقبت از پوست است. با دادن این زمان به خود، زمان کافی برای بهبودی پوست خود در صورت تحریک هر محصول یا درمان جدید دارید. اگر آکنه نگران کننده است، این لایه برداری خانگی جدید دارای سه ماده از بین برنده لک است که باید در انبار مراقبت از پوست خود داشته باشید.

نتیجه؟ پوستی که فوراً روشن‌تر و هیدراته‌تر به نظر می‌رسد و التهاب، قرمزی، خطوط ریز، منافذ و چین و چروک‌های کمتر قابل مشاهده است. در دراز مدت، سیستم لایه برداری فعال جدید از تولید کلاژن و الاستین پشتیبانی می کند.

دکتر راس پری، مدیر پزشکی CosmedicsUK به ما می گوید: «لایه برداری پوست نیز انتخاب خوبی در مراسم عروسی شما است.

می‌توانید یکی را در یک کلینیک رزرو کنید تا بتواند بهترین دوره را برای نوع پوستتان به شما توصیه کند یا یک لایه‌برداری خانگی را برای دو تا سه هفته امتحان کنید تا تفاوت قابل‌توجهی در رنگ و بافت پوست مشاهده کنید.

من مجدداً توصیه می‌کنم که زودتر شروع کنید و سپس آن را متوقف کنید تا به زودی مشکلات پوستی را برطرف کنید. اگر بیش از حد به رژیم زیبایی خود بپردازید، ممکن است تأثیر نامطلوبی داشته باشد و ما را حساس تر کند.»

ترکیبی از بالاترین کیفیت مواد طبیعی با فناوری‌های نوآورانه و فرمول‌های مبتنی بر نتایج، مراقبت از پوست درماندا برای همه ایجاد شده است تا پوستی درخشان ارائه کند.

از بین کرم لیفت صورت درماندا بوتو (225 پوند) – با نام بوتاکس در یک بطری، اثرات بوتاکس را تکرار می کند و پوست را صاف تر، نرم تر و درخشان تر می کند – ترمیم کننده رتینول شبانه Dermanda (175 پوند) برای روشن کردن و آبرسانی و ساقه Demanda. سرم C20 (285 پوند)، حاوی فناوری سلول های بنیادی که رطوبت و عوامل ترمیم کننده را برای کمک به کاهش خطوط ریز و چین و چروک ارائه می دهد.

دانستن اینکه چگونه پوست خود را در صورت حساس بودن درمان کنید، می تواند مشکل باشد، بنابراین به Nourish London و سه راه حل آرامش بخش جدید آنها از راه حل های آرام بخش مراقبت از پوست برای آماده سازی مراقبت از پوست عروسی خود نگاه کنید.

به‌ویژه برای کمک به تسکین پوست مستعد حساسیت، مانند پاک‌کننده‌های بازسازی پوست، سرم پپتیدی مرطوب‌کننده ریلکس و مرطوب‌کننده آرامش‌بخش ریلکس که در مجموعه‌ای عرضه می‌شوند، انتخاب شده‌اند.

دستگاه تونینگ صورت میکرو جریان BEAR یک درمان در خانه و سفت کننده پوست برای انواع پوست و سنین ارائه می دهد که برای به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک در حالی که پوست افتاده مانند خط فک، گونه ها، گردن و پیشانی را هدف قرار می دهد.

سیستم ضد شوک همچنین مقاومت پوست در برابر الکتریسیته را اندازه گیری می کند و جریان میکرو را بر اساس ترجیح شدت شما تنظیم می کند. برای بهترین نتیجه، روزانه به مدت دو ماه همراه با یک سرم بر پایه آب استفاده کنید. پس از این، FOREO پیشنهاد می کند که درمان را 2-3 بار در هفته برای نگهداری مجدد انجام دهید.

BEAR با ارائه همان درمان‌هایی که در اسپاهای افراد مشهور یافت می‌شود، به بهبود کانتور صورت، افتادگی و ظاهر خطوط و چین و چروک‌های صورت تنها در دو دقیقه کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید با اعتماد به نفس و بهترین احساس خود را در نزدیکی روز عروسی ببینید.

FOREO BEAR، 279 پوند

تکه های Luna Microcare بدون درد لایه شاخی را با مواد فعال از جمله اسید هیالورونیک سوراخ می کنند که مستقیماً در اپیدرم حل می شود و به Luna Microcare اجازه می دهد تا جادویی خود را اعمال کند و تا 85٪ از مواد فعال خود را مستقیماً به پوست در ناحیه مورد نیاز برساند. اکثر.

محصولات موجود در این مجموعه عبارتند از Luna Microcare (120 پوند)، یک درمان ضد پیری غیر تهاجمی که به لطف تکه‌های با کاربرد آسان که نتایج واقعاً خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، به طور موثر پوست زیر چشم را تغییر می‌دهد و Luna Microcare Luminous (115 پوند). ارائه بهبودهای بالینی اثبات شده در هایپرپیگمانتاسیون.

HydraFacial درجه پزشکی معروف سه مرحله‌ای اکنون یک همکاری تقویت‌کننده Vita-C ارائه می‌کند که روشن‌تر و صاف‌تر می‌شود و خواص تقویت‌کننده درخشندگی این درمان محبوب جهانی را افزایش می‌دهد.

این درمان که توسط یک درمانگر آموزش دیده ارائه می شود، برای مقابله با همه چیز از رنگدانه ها، خطوط ریز، منافذ مسدود شده و لکه ها طراحی شده است – ایده آل برای تقویت روشنایی که برای هر نوع پوست و رنگ پوست مناسب است.

ماسک جوانی طلای DIBI Milano یک ماسک کرمی است که با طلا و پپتید 34 بیولوژیکی فرموله شده است تا تولید طبیعی کلاژن را تقویت کند و به قوی و جوان نگه داشتن پوست کمک کند.

این محصول غنی شده با ذرات طلای خالص که به پوست شما درخشندگی طبیعی می بخشد و در عین حال خاصیت ضد التهابی دارد، برای آکنه های خفیف و لک های قرمز مناسب است.

اگر تا به حال این کار را نکرده اید، فاصله 6 هفته ای قبل از عروسی زمان خوبی است تا مکمل های مو و ناخن را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که درخشان ترین، براق ترین و سالم ترین موها را در روز خاص خود خواهید داشت.

تیمی که در کپسول های گیاهی جدید WelleCo شامل بیش از 15 ماده قوی از جمله سبزیجات فوق العاده با منابع پایدار (علف جو، کلم بروکلی، اسفناج)، آنتی اکسیدان ها (آکای، چای سبز، انار)، ویتامین ها و مواد معدنی (ویتامین B3، B6، C، E، مس، روی) و مخلوط روده ای از زردچوبه، فلفل سیاه، پاپایا، متیونین و آلوئه برای تقویت هضم سالم.

اکسیر پوست که به صورت روزانه مصرف می شود، از تشکیل کلاژن، بازسازی پوست، کمک به حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و رادیکال های آزاد تشکیل شده در بدن را کاهش می دهد که می تواند باعث آسیب پوست شود.

اگر پوست حساسی دارید، آزمایش محصولات جدید را خیلی دیر قبل از عروسی خود ترک نکنید. اگر محصولات پایدار – و کیف‌پسند – در راس برنامه‌های شما هستند، ماسک پاک‌کننده صورت جدید Green People با پوسته نارگیل تغییر کاربری‌داده‌شده در بسته‌بندی نیشکر کاملاً قابل بازیافت و تجدیدپذیر ساخته شده است.

ماسک صورت تک جنسیتی – درست است، داماد شما هم می‌تواند از آن استفاده کند – برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند به عنوان ماسک صورت کامل یا برای متعادل کردن ناحیه T چرب استفاده شود.

قدرت پاک کنندگی طبیعی پوست آن از ترکیبی از مواد فعال طبیعی رفع احتقان پوست ناشی می شود که به طور پشت سر هم برای پاکسازی عمیق پوست کار می کنند و به آن احساس شادابی، نرمی و تعادل می بخشند.

قرار است دستان شما در روز بزرگ به نمایش درآیند، و ما عاشق درمان های غیرجراحی و مراقبت از پوست برند CACI و جوانسازی دست CACI آنها هستیم.

به طور خاص برای رسیدگی و مراقبت از دست ها با ترکیبی منحصر به فرد از ماسک دست جوان کننده CACI و فناوری میکرو جریان الکتریکی دستکش ساخته شده است، گردش خون را تحریک می کند و دست ها را ابریشمی صاف می کند و به وضوح نرم تر و هیدراته به نظر می رسد – بهترین درمان قبل از عروسی.

سرم آبرسان Gherane یک سرم سبک وزن است که به سرعت جذب می شود و سطح هیدراتاسیون را افزایش می دهد. این محصول حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای محافظت در برابر آلودگی و استرس اکسیداتیو است که برای ظاهری طبیعی یا به عنوان پایه آرایشی مناسب است.

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
جستجو